onsdag eftermiddag

Hej Hej!

Här lyser jag med min frånvaro...är nog världens sämsta bloggare(eller kan inte ens kalla mig det)!

Nu har jag fullt upp med skolprojekt...men det är kul,för det mesta.
Håller på med ett projekt tillsammans med ett företag och det är svårt, vill ju verkligen göra sitt bästa vilket leder till prestationsångest många gånger och att man låser sig!

I kväll blir det en sväng till friskis,ett jympa pass får det bli,startade veckan med ett afropass så nu gäller det att fortsätta  när jag ändå är i gång...mitt träningskort har legat och göttat sig i plånboken lite för mycket under hösten ,så våren 2010 skall gå i träningens tecken...hm, har hört det där förut, men nu skall jag överbevisa mig själv!Beach 2010 eller nåt:)

Men innan dess skall jag plocka fram skissblocket och få lite skolarbete gjort!
Christer i P3 blir mitt sällskap!


När jag behöver vara smart brukar jag sätta jag på mig mina brillor

Ha en fin eftermiddag vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0